LANDING PAGE

Landing page-urile sunt siteuri cu o durată scurtă de viață, în general acestea sunt folosite pentru captarea datelor clienților interesați de vânzarea unor bilete la diverse evenimente sau concerte, sau de anumite produse ori servicii. Aceste tipuri de site-uri sunt folosite în general în campanii publicitare intense dar cu durată scurtă de promovare, însă la nevoie aceste landing page-uri cum sunt numite pot fi folosite si pe termen lung.

La fel ca și în cazul site-urilor de o pagină, landing page-urile pot fi structurate astfel încât să fie ușor de navigat dar și eficiente în vânzarea unui produs sau serviciu. Este ca și cum un întreg website se concentrează în promovarea unui anumit element.

Ca și infomații prezentate într-o pagină de tip landing, puteți avea o descriere amănunțită a unui produs sau serviciu, o descriere de tip despre noi, informații de contact, dar cel mai important, un formular de comandă prin care vizitatorii pot achiziționa elementul promovat.

Pentru o campanie de vânzare mai profitabilă se poate adăuga și un cronometru care să determine fie lansarea campaniei fie finalul acesteia ca în exemplul de mai jos.
00

days


00

hours


00

minutes


00

seconds


Acest gen de cronometre sunt folosite în general pentru determinarea finalului unei campanii de promovare, la expirarea timpului landing page-ul va fi încă activ dar vizitatorii vor putea vedea faptul că o anumită campanie a fost finalizată.

Exemple din portofoliu

Industria transporturilor
Speed Road
piparka
eldum
DAV Logistic
lupusordanilogo