Magazin online la cheie
Vrei un magazin online la cheie, care să vândă sau doar un magazin online și mult stres? Cu AiCart poti converti acum ORICE furnizor in drop shipper, poti vinde en-gros sau poti deschide un market place, preturi incepand de la doar 295 Euro
295 Euro - Cel mai mic preț din Europa
CodeGuru îți furnizează AiCart la cel mai mic preț din Europa, de la doar 295 Euro, one-off! Fără abonamente, fără stres!
FĂRĂ ABONAMENTE
De ce să plătești ani de zile abonament pentru brandul și business-ul tău după ce ai achiziționat deja un soft? Nu pica în capcana abonamentului, fi liber!FĂRĂ LIMITE
AiCart nu vine cu nicio limitare privind numărul de furnizori sau depozite, categorii, filtre, produse sau comenzi pe care le poți defini în sistem.SOLUȚII TRANSPORT
AiCart este conectat la BidTrans, singura bursă de transport fără intermediari. Livrezi la prețuri OK oriunde în România și Europa cu comparatorul de preț de la checkout.MODULE PERSONALIZATE
Fiecare business e diferit, spre deosebire de competitorii eCommerce SAAS, îți punem la dispoziție programatori contra cost pentru modificări pliabile pe business-ul tău.Ofertă magazin online
Construim magazine online la cheie folosind platforma AiCart, o solutie avansata de vanzare la bucata fara stock sau en-gros.
Mai jos ai o specificație completă a ceea ce primești:
Preț: 295 Euro
Timp estimat de livrare: 6 ore Termen de plată:- Persoane juridice: 50% avans, 50% la livrare - Persoane fizice: 100% avans Metode de plată acceptate: - Transfer bancar - PayPal: cu 3.5% suprataxă de transferDE CE CODE GURU?
Code Guru este singurul partener autorizat AiCart.eu o solutie eCommerce unica pe piata, niciun alt competitor nu iti ofera aceleasi ustensile ce trec dincolo de butonul de BUY NOW.
Code Guru este singurul partener autorizat iDropship.ro pentru implementarea de magazine online la cheie și a feed-urilor de produse furnizate de aceștia.
Code Guru este singurul partener autorizat BidTrans.eu pentru implementarea modulului de calcul cost livrări pentru AiCart, Magento și WooCommerce.
Provocări în eCommerce
Înainte de a construi un magazin online o să te lovești de o serie de întrebări la care nu poți găsi răspuns foarte ușor, angajații noștri știu problemele cu care o să te confrunți, îți răspundem noi GRATUIT la o serie din întrebări:
Întrebări ce te țin pe loc
1Cât trebuie să investesc?
995 Euro inclusiv TVA cu tot ce-i trebuie magazinului tău online: modul curier, feed produse, modul plăți cu cardul online, modul plăți prin Paypal, și apoi dacă vrei mentenanță, ajutor cu publicarea produselor șamd ai detalii mai jos.
2Market place sau magazin online?
Market place-urile sunt site-uri consacrate precum Amazon, eMag, Cel, unde îți poți lista produsele pentru a fi vândute prin intermediul acestora. Desigur, nimic nu este gratis pe lumea aceasta așa că o să depinzi de comisioanele lor dar și unde anume îți vor posta produsele (pe ce pagină, în ce categorii, șamd). Nu ai absolut niciun control asupra promovării produselor tale pe site-ul lor și nici dacă produsul tău o să fie afișat în fața unui produs similar furnizat de un competitor. În schimb, publicarea produselor pe propriul site îți dă libertatea să setezi tot felul de campanii promoționale, să împingi în față anumite produse la care faci mai mult profit, șamd. În concluzie ambele variante sunt utile pentru că generază surse de vânzări dar trebuie să iei în calcul ce vrei de la ecommerce. Vrei libertate deplină sau te lași la mâna altor administratori de site-uri și nu administrezi un magazin online.
3Ce platformă să folosesc pentru magazinul meu online?
În ultimi ani au apărut zeci de platforme destinate comerțului online cum ar fi Magento, WooCommerce, Open Cart, Presta Shop, OS Commerce, Shopify, Wix, BigCommerce, samd. Depinde de ce ai de gând să faci, dacă vrei să listezi doar câteva produse atunci îți este suficientă o platformă simplă precum Presta Shop, dacă vrei ceva mai serios ai nevoie de Magento. Majoritatea furnizorilor de servicii de plată sau curierat au module dezvoltate pentru Magento, WooCommerce sau Shopify. La Code Guru lucrăm doar cu Magento, motivul este unul relativ simplu. Deși este o platformă puțin mai complexă și mai greu de configurat, administrarea este una intuitivă, oferă mult mai multe posibilități când vine vorba de administrea produselor și a comenzilor, sunt mult mai multe module disponibile în market place-ul lor și ești pregătit tot timpul pentru un volum mare de produse. Din experiență știm că proprietarii de magazine mici, care la început au avut câteva zeci sau sute de produse, au ajuns la mii de produse și au fost forțați să schimbe platforma mai simplă cu Magento.
Ca și cost de implementare nu este o diferență majoră dar în termen lung aduce doar beneficii.
4Cât costă administrarea unui magazin online?
Costurile administrării unui magazin online se împart în două mari categorii: mentenanță tehnică (dacă se strică magazinul de la sine datorită vreunui update sau erori) și administrare magazin online (publicarea de produse, grafică, bannere, șamd).
Mentenanța tehnică
La CodeGuru avem 3 tipuri de abonamente pentru mentenanța tehnică, calitatea serviciilor este aceeași diferă doar timpul de reacție:
- Silver 19 Euro / lună + TVA
Termen de rezolvare a problemelor 16 ore lucrătoare, program de lucru 9:00-17:00 de Luni-Vineri
- Gold 39 Euro / lună + TVA
Termen de rezolvare a problemelor 8 ore lucrătoare, program de lucru 9:00 - 17:00 de Luni-Duminica
- Platinum 99 Euro / lună + TVA
Termen de rezolvare a problemelor 2 ore lucrătoare, program de lucru non-stop
Administrare magazin online
Când vine vorba de administrare non-tehnică aici lucrurile se împart iar în câteva subcategorii:
- Administrare produse și categorii
În această categorie intră tot ce ține de publicarea unor produse pe site, de la structurarea categoriilor și postrea descrierilor produselor până la prelucrearea și optimizarea pozelor. În general se merge pe abonamente, sau pe preț/produs și preț/poză, dar odată cu trecerea timpului vei căpăta cunoștințe să faci asta singur.
- Creare și publicare bannere
Ai două variante, înveți photoshop sau plătești pe cineva să-ți facă bannerele pentru reclame, dacă de exemplu vrei să instalezi 2Performance o să ai nevoie de bannere, dacă vrei să pui o promoție pe prima pagină, ai nevoie de bannere șamd. Prețul per banner este de 10 Euro + TVA, în general o să ai nevoie cam de 4 pe lună odată ce tot site-ul este pus la punct. În concluzie câte vei publica atât te v-a costa dar este mai simplu să înveți Photoshop, găsești tutoriale pe Youtube pentru asta.
- Creare și publicare conținut blog
Partea cea mai ignorată de majoritatea proprietarilor de magazine online este conținutul blog-ului și articolele utile. Ca să îți faci o idee, este ca și cum banca ți-ar spune: Uite, pui în contul ăsta câte 200 de lei pe lună timp de 6 luni iar după aceea noi îți dăm câte 800 de lei pe lună atât timp cât tu vei continua să depui 100 de lei / lună. În termen lung o să ajungi să câștigi câte 700 de lei / lună fără mare efort. Desigur, sumele date sunt pentru exemplificare.
Ce preferi? Un pătrățel de ciocolată acum sau toată ciocolata peste câteva luni?
Cam asta înseamnă SEO și publicarea de articole pe site, te costă puțin la început, investești fără să vezi mari rezultate dar este o investiție cu amortizare în termen mediu și lung. Ulterior vei beneficia de trafic gratuit, organic venit din tot felul de surse, în special din Google. În loc să mai plătești pentru fiecare click la reclamele sponsorizate, vei primi trafic fără să-i plătești. Nu este trafic gratuit cum greșit consideră mulți, este un trafic plătit la o mică parte din prețul real, și articolele au costul lor. Nu este exclusă nici varianta în care să le scrii tu și atunci scapi de acest cost, dar să te asiguri că o faci cu regularitate, Google ține cont de asta.
Stilul antreprenorial de administrare
O serie de antreprenori și-au deschis magazine online fără să le administreze ei, pur și simplu lasă tot în seama altor firme iar ei se concentrează la partea fizică a magazinului: identificarea de oportunități, găsirea de noi furnizori și produse, șamd. își plătesc singuri promovarea dar de administrarea magazinului online se ocupă altcineva. La CodeGuru îți oferim și această posibilitate, inclusiv customer support prin livechat, costurile variază în funcție de necesitățile fiecărui client, pentru o cotație te rugăm să ne contactezi, ai coordonatele noastre aici.
5Ce produse să vând și unde să găsesc furnizori?
1. Ce produse vrei să vinzi?
Secretul unui magazin online profitabil constă pur și simpul în tipul de produse pe care îl vei vinde. Paleta de clienți se mărește și se micșorează în funcție de tipul de produse, de media prețurilor, șamd. Nu o să intrăm în zona economică însă îți putem da câteva sfaturi utile:
- Evită produsele cu risc mare de retur
De exemplu sticlele cu vin au un risc ridicat de retur, hainele de damă (fără să fim misogini) asta pentru că uneori mărimile, culorile, modelul nu este pe placul clientei și te vei trezi cu un retur pur și simplu pentru că are dreptul și nu îi place produsul tău.
- Evită produsele electronice de prostă calitate
Am văzut N exemple de antreprenori care au importat toate "chinezăriile", le-au vândut, iar după câteva luni când au început să apară reclamațiile au avut mari probleme.
- Vinde produse de calitate
Indiferent că vrei să vinzi jucării sau scule DIY, alege tot timpul produse de calitate. Produsele ieftine au un risc mai ridicat de retur, și nu vrei să stai să prelucrezi comenzi anulate, vrei să prelucrezi comenzi noi.
- Vinde produse pe care le cunoști
Dacă te pricepi la haine, nu te apuca să vinzi aparatură de fitness, sau bormașini, vinde ceea ce-ți place să faci. O să-ți fie mult mai ușor să te conectezi cu clienții și întrebările lor instant, învață să te pui în locul clientului tău.
2. Ce furnizori sunt buni?
- Termen de plata
Furnizorii ideali sunt cei care țin ei stocul pentru tine, să nu te blochezi cu cash flow-ul trebuie să încerci ca distanța între momentul în care primești banii pe comandă și termenul de plată să fie cât mai mare, de exemplu: accepți plata cu cardul online iar furnizorul îl plătești la 30 de zile (atenție însă, banii nu sunt toți ai tăi doar adaosul comercial! păstrează banii furnizorului nu intra în ei). Dacă ai o firmă nouă o să fie foarte greu să obții un termen de plată bun, asta până începi să faci rulaje, deci ideal ar fi să accepți doar plata cu cardul online fără plăți ramburs, în afară plata ramburs aproape că nu există, acest sistem de plată a fost împănântenit pe meleagurile noastre de firmele de curierat.
- Materialele promoționale
CEA MAI MARE PROVOCARE o reprezintă informațiile despre produse. Fie că vorbim de imagini de prezentare, descrieri, instrucțiuni de montaj / utilizare... înarmează-te cu multă răbdare! Dacă nu găsești un furnizor precum iDropship.ro care să-ți pună totul pe tavă, o să trebuiască să aloci peste 70% din timpul inițial adăugării de produse, descrieri șamd.
- Alte condiții
Nu doar termenul de plată este important, ai nevoie de o listă de întrebări frecvente despre produse, astfel încât să răspunzi în timp util întrebărilor clienților, ai nevoie de garanție, de service dacă este cazul, de politica lor de retur, ce se întâmplă dacă un curier distruge un produs, cât durează relivrarea șamd... foarte multe întrebări la care de multe ori nu vei primi răspuns.
6Ce curier să aleg?
Aici ai la dispoziție o serie întreagă de firme de curierat, trebuie să alegi unul ce are deja module dezvoltate pentru platforma pe care o vei folosi altfel o să te coste foarte mult integrarea API-ului cu aceștia.
Câte pachete o să livrez lunar și adresa de colectare și livrare este tot timpul diferită?
Aceasta este întrebarea clasică printre firmele de curierat și are rolul de a stabili grila tarifară unde te încadrezi ca și client, nu are rost să minți, îți vor schimba grila imediat ce constată că nu îndeplinești volumul. Un volum corect inițial nu poate fi dat cu exactitate, depinde de produse, de modul în care îți faci reclamă șamd, dacă le spui între 5-100 colete / lună ar trebui să fie un număr corect pentru un website nou.
Legat de adresa de colectare / livrare diferită ar fi bine să spui DA. asta pentru că o să ai clienți diferiți și implicit adrese de livrare diferite, iar cele de colectare or să varieze în funcție și de numărul de furnizori și condițiile de livrare ale acestora. Dacă poți să colectezi tu produsele ar fi ideal, așa ai șanse să treci la o grilă tarifară mai bună în timp și, implicit să-ți micșorezi prețul către client pentru livrare sau să-ți mărești profitul dacă decizi să păstrezi tu diferența.
7Ce metode de plată să accept?
Pe lângă plata cu cardul online, dacă ai încredere în calitatea produselor tale poți opta și pentru Paypal, de asemenea ai la dispoziție și varianta de transfer bancar, plata în criptomonede, și nu în ultimul rând plata ramburs în cont colector, adică firma de curierat o să încaseze banii pentru tine când livrează coletul.
PLATA CU CARDUL ONLINE
Avantaje: recepționezi rapid banii de la client (1-3 zile)
Dezavantaje: la plățile cu card de credit se poate face charge-back; comision destul de mare 0.9-1.5% în funcție de furnizor.
PLATA PRIN PAYPAL
Avantaje: clienții au încredere mai mare să plătească prin PayPal, recepționezi instant banii în contul de PayPal
Dezavantaje: clientul poate deschide claim dacă nu îi place produsul mult după ce a fost livrat, durează mult să primești banii în contul bancar, comision mare (aproximativ 3%)
PLATA PRIN TRANSFER BANCAR
Avantaje: ce-i în mână, nu-i minciună
Dezavantaje: -
PLATA RAMBURS
Avantaje: oferă posibilitatea clientului să verifice coletul la livrare
Dezavantaje:
- risc MAJOR de livări neacceptate
- risc MAJOR de retur prin simplul fapt că destinatarul nu este acasă, a cheltuit între timp banii pentru comandă sau s-a răzgândit după o discuție cu soția / soțul / prietenul / prietena șamd.
- timp mare de recepționare a banilor
- complică partea contabilă
PLATA PRIN CRIPTOMONEDE
Avantaje: încasezi rapid și sigur
Dezavantaje:
- număr limitat de clienți
- complică MAJOR partea contabilă
8Alte întrebări importante
- Am nevoie de un depozit?
- Ce furnizori de transport îmi recomandați pentru produsele voluminoase
- Livrarea produselor în afara României către persoane fizice sau persoane juridice
- Cum pot vinde automat pe eMag, Amazon și eBay?
- Cum să procedez în cazul retururilor datorate întârzierilor
- Cum să asigur produsele
- Cum să cer producătorului să-mi ambaleze produsele?
- Cutii personalizate sau cutii normale?
La toate aceste întrebări precum și multe altele o să răspundem clienților CodeGuru ce au ales un magazin online la cheie de la noi. Atunci când achiziționezi un magazin de la noi nu primești doar o bucățică de soft care te ajută să prelucrezi comenzile, primești un magazin care vinde și primești experiență în piața reală nu doar în programare.