SEO = clienți gratuit


Faptul că aveți un website nu înseamnă neapărat că este și o sursă gratuită de clienți. Ignorăm pentru puțin costurile cu găzduirea, cu domeniul în sine, și ne uităm la celelalte costuri ce sunt implicate pentru a aduce clienți prin intermediul unui website.

În principiu majoritatea firmelor apelează la Pay Per Click de la Google atunci când vine vorba de promovare, costurile însă sunt uneori foarte mari. Dacă de exemplu costul unui click este de 1 leu, iar din numărul total de vizitatori doar 10% plasează o comandă cu mine la care câștig 5 lei, atunci am o problemă. Pentru fiecare o sută de lei cheltuită pe promovare eu primesc înapoi doar 50 de lei sub formă de potențial profit.

Situația este însă cu totul alta atunci când vine vorba de un bogat conținut de text pe site, moment în care Google afișează adresa site-ului nu în zona de linkuri plătite ci în zona rezultatelor căutarii în mod natural, investiția noastră este zero pentru orice click din momentul în care am ajuns pe prima pagină.

Pentru a ajunge pe prima pagină nu există altă variantă decât aceea de a avea un conținut extrem de bun. Nu este suficient ca website-ul să fie construit în concordanță cu cele mai bune practici SEO, este nevoie și de conținut. Până la urmă nu interesează pe nimeni cum arată website-ul din punct de vedere grafic atât timp cât oferă informația necesară, și pentru a înțelege mai bine acest lucru puteți să vă uitați la Wikipedia, nimic spectaculos din punct de vedere grafic, însă modul în care este structurată informația dar și informația în sine, îl fac unul din cele mai bune website-uri din lume.
Contactați-ne pentru ofertă
AFCD